Najnowsze artykuły

Powiększanie ust kwasem hialuronowym

Pełne i zmysłowe usta to jeden z atrybutów kobiecości. Niestety większość kobiet nie jest nimi obdarzona w sposób naturalny, a przez lata usta...

Czytaj Więcej

Wskazówki do ćwiczeń... Kiedy masz duże piersi

Czy kiedykolwiek pojawiłaś się na zajęciach fitness w *nieprawidłowym* staniku sportowym, a potem instruktor fitness mówi: "Zacznijmy od kilku skoczków"?

To jest dosłownie najgorszy koszmar każdej wielkiej dziewczyny z cyckami.

Skoczki powinny być opatrzone etykietką ostrzegawczą: NIE SKACZ ANI NIE WALCZ, CHYBA ŻE MASZ NA SOBIE SPORTOWY STANIK Z WYSOKIM UDERZENIEM. SKAKAĆ NA WŁASNE RYZYKO.

Poważnie, chociaż. Uwielbiam moje cycki. Są całkiem niezłe. Dopóki nie będę musiała ćwiczyć, zwłaszcza tych o dużej intensywności. Rozmawiamy o HIIT, obozach treningowych, bieganiu i... dlaczego musimy robić przysiady skokowe podczas Zumby? Myślałem, że to lekcja tańca!

Podczas gdy moje cycki czasami wywołują frustrację, nie pozwalam dziewczynom powstrzymywać mnie przed treningiem. Każdego roku przez ostatnie 3 lata zapisywałam się na wyścig lub dwa (5ks, 8ks). Będę ćwiczyć w domu albo wpadać do studia fitness. I, oto mały sekret - nie robię cały czas dużych uderzeń. To błędne przekonanie, że aby dobrze trenować, zawsze trzeba się mocno postarać.

Wszyscy występujemy w różnych kształtach i rozmiarach, a każdy ma inną walkę. Ale jedno jest pewne, zarządzanie dużymi cyckami to praca na pełen etat.

Oto kilka wskazówek "n" sztuczek na następny trening, które powodują mniejsze odbicie.

Zainwestuj w swoje sportowe biustonosze

Wiem, prawda? Dlaczego nasze portfele muszą cierpieć tylko dlatego, że zostaliśmy pobłogosławieni na górze? Ale jeśli poważnie myślimy o naszej grze treningowej, to musimy wydać dodatkowe dolary na kilka sportowych staników w te pełne wrażeń dni. Z tym powiedziane, każdy jest inny. Jedna marka lub stanik, który pracuje dla jednej osoby, może nie pracować dla Ciebie. Więc kup jeden z tych drogich sportowych staników i wypróbuj go. Zobacz, jak to działa dla Ciebie, być może będziesz musiała wypróbować inną markę lub rozmiar. Wypróbuj jeden z moich ulubionych, ten sportowy biustonosz w wersji kabrioletowej od Chantelle.

Jeśli nie chcesz wydawać dużo pieniędzy na sportowy biustonosz, nadal możesz dostać wysokowydajne biustonosze, które działają. Używam sportowego biustonosza "Old Navy" i działa on bardzo dobrze, zwłaszcza podczas biegania. Możesz też spojrzeć na Target lub Forever 21. Ta sama koncepcja polega na wypróbowaniu różnych marek i zobaczeniu, co dla Ciebie działa. Jeśli wiesz, że będziesz trenować z dużą siłą uderzenia, Twoje cycki będą potrzebowały całego wsparcia.

Poznaj swój najlepszy rozmiar biustonosza

Kilka lat temu zapomniałam o moim sportowym staniku i musiałam się zatrzymać, żeby kupić nowy w drodze na siłownię. Kupiłam swój rozmiar i wszystko. Kiedy jednak przebrałam się w garderobie siłowni, zdałam sobie sprawę, że biustonosz sportowy jest zbyt ciasny. I nie mogłam go zdjąć. Przegapiłam moje zajęcia z treningu. W końcu go zdjęłam i obiecałam sobie, że zawsze wcześniej wypróbuję biustonosz sportowy (lub nie zdejmę go, jeśli zamówię go przez Internet), więc wiem, że się nie uduszę. Upewnij się, że kupujesz biustonosz w odpowiednim rozmiarze, a czasami będziesz musiała dopasować swój rozmiar w zależności od marki lub materiału.

Spróbuj podwoić rozmiar.

Przyznam, że wcześniej podwoiłam stanik sportowy i dla mnie to działa, jeśli jest zrobiony poprawnie. Ale zrób to ostrożnie. Jeśli odczuwasz jakikolwiek ból lub Twoja forma jest zagrożona, nie rób tego. Po prostu wydaj kilka dodatkowych dolców na dobry. Wypróbuj stanik niskoudarowy z biustonoszem średnioudarowym, aby utrzymać te dziewczyny na miejscu.

Zaplanuj treningi na swoją korzyść

Uwielbiam treningi lekkoatletyczne, ponieważ mogę nosić nisko/średnioatletyczny biustonosz treningowy, a mimo to świetnie trenować. Uwielbiam uprawiać jogę, kręcić się i chodzić. Żadnych skakanek w zasięgu wzroku! Treningi o niskim poziomie uderzeń są nadal bardzo skuteczne i można stracić tkankę tłuszczową. Więc dajcie sobie spokój z cycami i wybierzcie się na przejażdżkę rowerową. Idź na długi spacer, a następnie zrób 10 minut abs lub przytrzymaj deskę przez minutę. Może dziś jest dzień wędrówki. Treningi z niską siłą uderzenia zrób swojemu najlepszemu przyjacielowi.

Obok małego uderzenia, jest też trening siłowy. Trening siłowy sprawi, że poczujesz się silniejszy, nadasz ton swojemu ciału i pomożesz zrzucić te kilogramy bez konieczności wykonywania jakichkolwiek skoków. Zacznij powoli i podnieś lekko. Kiedy już przywykniesz do tego, rzuć sobie wyzwanie i stań się nieco cięższy. Spróbuj tego 30-minutowego treningu siłowego z PopSugar, a następnie wróć i powiedz mi, czy zerwałeś pot.

Rób, co możesz.

Spójrz, czasami nie jest to łatwe, ale posiadanie dużych cycków nie jest wymówką, aby nie być aktywnym. Więc, rób co możesz. Robić przerwy (np. jog/walk combo). Użyj dowolnej z powyższych wskazówek. Kochaj swoje ciało niezależnie od jego wielkości i kształtu. I idź i zdobądź je. Twoje cycki nie będą przeszkodą, jeśli na to pozwolisz. I unikaj za wszelką cenę skakania po podnośnikach. Tylko żartuję. Bierzcie odpowiedni stanik i skaczcie na te podnośniki! Podbijaj!